RAHSIA TERBONGKAR!

Penemuan RAHSIA KURUS  Tak Sampai 10 Hari Guna..Lebih 7769+ Orang telah Berjaya Kembali Ramping tanpa anda perlu membazir
wang beribu ringgit .Sangat Mudah!Sangat Berkesan!Mungkin Andalah  orang yang SETERUSNYA….
    

Cerita BILA???

Dulu Bila  badan ramping dan senang je nak gayakan dengan mana2 pakaian. Tengok cermin pun seronok je, boleh posing depan cermin lama-lama tapi bila dah gemok ni…hmmm…tengok cermin pun jadi seram

Dulu bila keje badan beruniform ni,badan slim nampak segak and lawa,tapi sekarang pakai uniform badan dah  naik  lagi tak smart badan ,Ketat semacam,gemokkk..Arggghh..Streess..La ni nak naik pangkat kena Cek BMI dulu..sampaj ke PENCEN dok pakai pangkat tu.GEMOK PUNYA PASAL

Dulu masa kurus Bila pakai baju slim fit nampak lawa,tp berbeza sekarang,pakai baju fit  sikit je ada satu bonjol besar nampak kt perut..dah macam orang mengandung!

Muka dah mula tak cantik / tak hensem..muka kembang macam kena lempang, pakai mekap pun masih tak lawa..

Dagu pun dah bercantum dengan leher..

Dulu Bila nak bergaya dengan seluar LEVIS senang2 je nak cari SAIZ..Suke pakai yg slimFit sekang ni susah betul  nak dapat saiz..bila dah dapat saiz, tengok cermin TAK lawa  pun kita pakai..ketat semacam

Dulu badan selim stamina power…hobi Hiking panjat Bukit sane sini tetap kene tawan…Kalo bab lari pecut 100 meter memang tak dak hal beb…La ni badan dah berat semacam memg tak dan nak lari dah…Lari sikit pun dah tercungap-cungap memang penat giler beb…Azab rase..

Haaa…ni yang bess…Bila balik bercuti kt Kampung….Dulu badan selim tak de pun orang kisah,Sekarang ni bila balik kampung,saudara mara mesti tegur pasai saiz badan,Yang tak kenal pun tegur jugak badan bulat melopong.Tahan hati je bai….Nak marah pun tak guna.Dalam hati Tuhan saje yg tau bertapa malunya

1001 cara Anda telah cuba diet dan bersenam… anda tak makan nasi, dan anda berpuasa. Tapi bila anda berlapar, kadang2  naik  gastrik dan susah untuk kawal nafsu makan.Tak jugak kurus

Selepas beberapa bulan anda ‘berdiet’.. anda check berat badan, masih juga sama! tak jauh beza sangat pun! malahan tambah naik adalah!kecewa dan marah pun ada

Kenapa susah sangat nak kurus? Mungkinkah cara anda diet tidak betul?…

Sampai bila nak jadi Gemok?

SAYA DAH SERIK JADI GEMUK!

Anda insan Sangat BERTUAH kerana Berada di halaman  yang betul.saya akan pastikan ANDA DITUNJUKAN JALAN keluar DARIPADA masalah BERAT BADAN KRONIK

**PENAFIAN: Keberkesanan produk ini bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini akan memberi kesan terbaik sekiranya pengguna mengamalkan dengan cara betul berdasarkan banyak testimoni yang diperolehi.Kita berikhtiar, tuhan yang menyembuhkan.

SAYA PERKENALKAN JUS POWER JUICY RASPBERY

JUICY RASBERRY with Pure Garcinia Cambogia Extract

Shake For Perfect Curves

Supplemen kurus  Terbaik,
Bertindak pantas Seawal 3 hari

Dengan Mengamalkan JUICY RASPBERRY ni, Anda akan secara efektif dan secara mudah mencapai:

  • Membantu melancarkan proses penghadaman
  • Membantu merawat masalah sistem
  • Membantu melancarkan dan melawaskan pembuangan air kecil
  • Membantu mengawal selera makan ( menimbulkan rasa kenyang )
  • Membantu membaik pulih sistem tubuh
  • Membantu masalah obesiti
  • Membantu mengurangkan lemak berlebihan
  • Membantu meningkatkan tahap kesihantan serta kecergasan badan.
  • Sangan membantu mengatasi masalah perut buncit dan boroi
  • Sangat membantu mengatasi masalah sembelit

20 hari anda Dilanda KEKECEWAAN kerana inci badan anda SUSUT DAN BERAT semakin TURUN.

1 hari = Anda pasti KECEWA kerana SELERA makan anda hilang tiba2

5 hari = Anda bertambah KECEWA LEMAK2 anda pelihara selama ini mula cair

10hari = Anda Semakin KECEWA inci badan semakin berkurang dan baju dan seluar mula rase longgar

15hari = Anda lagi kecewa Lemak bahagian TERTENTU semakin MENEGANG dan tidal menggelebeh

20 hari = 100% KEKECEWAAN anda selama ini TERPADAM KERANA  anda terpegun dengan perubahan KETARA pada BADAN Anda☺️

JUICY RASPBERRY – Kuasa UTAMA Tindakan GARCINIA CAMBOGIA [ASAM KEPING]

JUICY RASPBERRY , minuman  yang  diperkaya dengan ekstrak garcinia cambogia.Bahan   utama dalam juicy Raspberry  untuk tujuan perlangsingan.Kompenan utama yang terkandung dalam Asam keping ini adalah

Asid Hydroxycitric (HCA)

Melalui kajian, HCA mampu merendahkan selera makan serta mengurangkan pembentukan lemak dan kolesterol pada hati. HCA juga boleh bertindak mengeluarkan kolestrol yang telah terbentuk dari sistem saliran badan . Yang menarik lagi, HCA tidak menghapuskan sama sekali keinginan untuk makan. Sebaliknya ia hanya sekadar mengawal serta mengurangkan keinginan untuk makan di mana akhirnya, berat badan dapat dikurangkan dengan lebih mudah.

Juicy Raspberry Sangat Berkesan Memecah Lemak Jahat yg terkumpul kt Badan Uolss…terutamanya kat Bahagian

Perut Semakin Kempis
Membakar Lemak Di Perut Dan Kempiskan Perut Dengan Pantas

Lemak bahagian pinggang
Lemak di bahagian pinggang mudah terbakar,nampak lebih selim dan ramping

Lemak mngendur di lengan
Lemak dibagian lengan semakin beransur susut dan nampak tegang dan mengecil

Lemak bahgian paha (Selulit)
Badan Anda Semestinya Lebaih Cantik Dan Menawan Tanpa Selulit Yang Mengganggu Penglihatan

Peha Bergesel
Lemak dipaha pasti menggangu perjalanan anda,kelihatan tidak selesa dan boleh sampaj melecet

Memiliki badan yang kurus &
sihat
Tingkatkan Metabolisma Badan Dan Turun Hingga Berat Badan Ideal

Formulasi Terkini JUICY RASPBERRY-
9 Bahan-bahan Utama, 100% organik dan Selamat.

RASPBERRY KETONE

✔️ Berfungsi meningkatkan kemampuan tubuh untuk mengoksidakan lemak sehingga pembakaran lemak lebih efektif.Ia juga berfungsi meningkatkan lipolosis atau meningkatkan metabolisma lipid yang membebaskan lemak dari sel serta memperlahankan dan mencegah penyerapan lemak

Garcinia Cambogia

✔️ Kajian telah membuktikan  garcinia cambogia dapat membantu dalam mengurangkan selera makan dan pembentukkan lemak  di dalam badan.

✔️ Ia telah memberikan kesan kepada selera makan dan berat badan dengan dua cara iaitu:-

  • Pembentukkan lemak- Ia menghalang pembentukkan enzim lemak, Citrate lyase. Ini menyebabkan pembentukkan lemak menjadi sukar.
  • Mengidam : Ia meningkatkan tahap serotonin hormon dalam otak. Ini secara teorinya boleh mengurangkan nafsu makan dan kurang keinginan untuk makan secara berlebihan.

Green Coffee Been

✔️  Asid Chlorogenic dipercayai merupakan bahan aktif dalam biji kopi hijau (green coffee), maka ia merupakan bahan utama dalam mengurangkan berat badan.

  • kajian membuktikan ia  mampu mengurangkan penyerapan karbohidrat  di bahagian saluran pencernaan dengan  membantu merendahkan tahap gula dan insulin dalam darah.
  • Kandungan  asid chlorogenic boleh mengurangkan berat badan, mengurangkan lemak diserap dari diet, mengurangkan lemak yang tersimpan di dalam hati dan meningkatkan fungsi pembakaran lemak hormon adiponectin.

green tea leaves

✔️Berfungsi  meningkatkan metabolisma anda  dan membakar kalori dalam badan . Ia  bersifat ANTIOKSIDA. Antioksidan yang disebut KATEKIN  dalam teh hijau merangsang proses pembakaran lemak dengan cepat

guar gum

✔️Guar gum berfungsi secara  khusus  mengurangkan nafsu  makan dan bertindak secara efektif mengurangkan berat badan dengan cepat.

✔️ia meningkatkan rasa kenyang dan mampu mengurangkan kadar kalori yang kita ambil dalam pemakanan seharian.

resveratol

✔️Resveratrol merupakan sejenis sebatian polifenol yang yang mengandungi anti oksidan yang sangat tinggi. Resveratrol adalah bahan yang dikeluarkan oleh tumbuhan untuk melindungi diri dari jangkitan kuman, kulat, tekanan, sinar UV, dan banyak lagi. Polifenol adalah daripada kumpulan phytonutrien yang juga terdapat secara semulajadi dalam tumbuhan. Polifenol juga kaya dengan anti oksidan dan melindungi sel daripada rosak secara efektif dan salah satu kelebihan  JUICY RASPBERRY  ni menjadikan kulit lebih halus dan cantik(awet muda)

Glucomannan

✔️Glucomannan ialah, serat larut air pemakanan semula jadi yang diekstrak daripada akar ubi gajah, juga dikenali sebagai Konjac.

✔️Ia mengambil ruang di dalam perut dan  menggalakkan rasa kenyang serta mengurangkan pengambilan makanan pada waktu makan  berikutnya.

  • Ia  melewatkan rasa lapar, dan membuatkan kita berasa kenyang sentiasa .
  • Glucomannan membawa kepada penurunan berat badan kepada individu yang mempunyai berat badan yang  berlebihan, terutamanya dengan mewujudkan rasa kenyang dan mengurangkan pengambilan makanan secara berlebihan

psylium

✔️Psyllium Husk merupakan bahan utama JUICY RASPBERRY yang kaya akan serat penyerap air / gelatin.

✔️Psyllium Husk mempunyai fungsi untuk membersihkan usus serta menjaga penyerapan kadar air papa kotoran anda. Kandungan psyllium husk dalam JUICY RASPBERRY  dapat mengatasi selulit dan juga dapat mengeluarkan semua sisa kotoran dalam tubuh yang tidak terurai.

Guarana seed

✔️Guarana mengandungi pelbagai jenis enzim yang dapat memperbaiki pergerakan perut dan usus, penghadaman dan penyerapan zat-zat makanan. Ia juga berkesan menghentikan sembelit dan cirit-birit

✔️Ia juga meningkatkan kadar metabolisma, mengawal rasa lapar dan nafsu makan di samping meningkatkan tenaga fizikal

Siapa Yang Wajib Minum JUICY RASPBERRY ni?

  • Die orang  yang KECEWA melihat diri sendiri yang badan semakin BAM BAM kt cermin

  • Mereka yang sudah KECEWA dok kawan / keluarga  panggil GEMOK..Lagi Calar mental kalau suami or isteri kata GEMOK.,Memang tak leh terima

  • Mereka yang ingin kembalikan bentuk badan yang HOT seperti DULU-DULU

  • Mereka yang ingin MENYARUNG semula baju-baju lama yang dah tak muat sebab berat badan bertambah

  • Mereka yang ingin kembalikan STAMINA untuk bersukan

  • Mereka yang sdah  mempunyai tanda2 penyakit KRONIK

  • mereka yang nak MELANGSUNGKAN PERKAHWINAN dan TAKUT BAJU PENGANTIN TAK MUAT

INFORMASI JUICY RASPBERRY

Mengandungi 10 sanchet

Tempoh penggunaan untuk 10 hari
Di minum setiap pagi 1 jam  sebelum sarapan
TAHNIAH anda dah habis baca HINGGA ke peringkat 95% membuat keputusan!

Dan apa sebenarnya yang menarik minat anda untuk dapatkan Juicy Raspberry ni??

Adakah anda yakin juicy Raspberry ni mampu menyelesaikan masalah  anda?

Mungkin masalah berat  badan  yang membuatkan anda TERTEKAN?

Mungkin anda dah penat cuba macam-macam produk namun tak menjadi?

Mungkin anda mahu bangkit semula buat yang terbaik utk dapatkan Bentuk BADAN yang anda IDAMKAN selama ini?

Apa yang diri anda mahu?
Tanyalah jiwa anda.
SERIUS DAN KONSITEN KUNCI TINDAKAN!!

Andai anda give Up  dan tak tahu nak buat apa dengan MASALAH BERAT BADAN anda sekarang…cepat buktikan dengan TINDAKAN

DAPATKAN JUICY RASPBERRY SEKARANG dan tamatkan masalah anda dengan tawaran  istimewa ini

Apa kata pengguna JUICY RASPBERRY yang berpuas hati.

PENAFIAN: Kesan keatas setiap individu mungkin berbeza.

Apa kata pengguna JUICY RASPBERRY yang berpuas hati

[envira-gallery id="181"]

Okay saya berminat. Berapa Harganya?
Hanya untuk 99 orang pertama yang sedang membaca ayat ini (Ya, anda),
kami mahu berikan tawaran terhad

RM120

Diskaun Masa Terhad,
Harga Mampu Milik
Hanya…

SET SKINNY 1

P/s: Stock tak banyak, cuma tinggal 15 unit sahaja lagi.Barang laku keras memang cepat licin

 Cepat sebelum orang lain dapatkan.

TUNGGU DULU

Sebelum anda dapatkan Juicy ni saya ada OFFER yang lebih special untuk anda. Beli lebih 1 box anda akan dapat lebih BONUS BERGANDA!!

MANFAATKAN OFFER UNTUK BAGI PENJIMATAN UNTUK ANDA
JIKA ANDA BELI LEBIH DARI 1 KOTAK ANDA AKAN LEBIH PENJIMATAN

SET SKINNY 2

SET SUPER SKINNY 3

SET SKINNY 4

SET SKINNY 5

Jaminan Wang Dikembalikan

Insyaa allah produk Juicy Raspberry  ni berkesan membantu menyelesaikan  masalah berat badan yang anda hadapi sekarang. Oleh itu, jika anda membuat tempahan sekarang maka anda akan dilindungi dengan Jaminan Pulangan Wang .Andai kata produk juicy raspberry  ni  sedikit pun tidak memberikan kesan penurunan berat pada anda sekurang-kurangnya 1-2kg dalam 10 hari ,Maka saya dengan rela hati akan kembalikan wang anda dengan kadar segera!!
** dengan Syarat ikut tips dan saya guide!!

~ Jadi tiada sebarang risiko untuk anda membuat tempahan juicy raspberry  ini sekarang.

Postage Percuma Ke-Seluruh Malaysia

Sekiranya anda membuat tempahan hari ini juga. saya ada bonus tambahan untuk anda. Sebagai tanda penghargaan, kos polaju bernilai RM10 saya tidak akan kenakan pada anda. Anda tak perlu bayar tambahan untuk postage. Saya belanja.. ok? So postage FREE shj kepada mereka yang buat tindakan sekarang.
~ So postage = PERCUMA!

Percuma Shaker!

Kami berikan Shaker  ini percuma dengan setiap pembelian 2 box Juicy raspberry dan  ke atas.
~ So Shaker PERCUMA!

Hadiah Misteri (Free Gift)

Anda suka free gift? Ya, kami pun. Sebagai tanda penghargaan, kami juga akan berikan Free Gift percuma kepada anda dengan setiap pembelian 3 box Juicy raspberry ke atas. Tawaran sah selagi stock dan promosi masih ada.
~ So PERCUMA Lagi Hadiah Misteri!

TEMPAH DI SINI SEKARANG!

Ya, Saya Nak JUICY RASPBERRY Dengan
Harga PROMO MERDEKA NI
Stok Kami
CUMA TINGGAL
15 box sahaja
Beli Tanpa Ragu-Ragu & Dapatkan Yang ASLI Dengan Pengedar sah JUICY RASPBERRY NI

Kategori
Yang dilarang minum juicy raspberry ni??

• Ibu mengandung
• Sakit jantung
• Pesakit buah pinggang
• Masalah hati kronik
• Pesakit G6pd

CARA MINUM JUICY RASPBERRY

• Sediakan 250ml air sejuk dan letak dalam shaker juicy raspberry
• Tuangkan 1 sanchet ke dalam shaker
• Goncangkan 5-10 sec
• Lepastu boleh minum
** Pastikan ambil 1 sanchet setiap pagi
** Sukurang2nya 1 jam sebelum sarapan
** Banyakan minum air putih untuk kesan yang lebih pantas
** Dilarang guna air suam

“Hai, Nama saya Dayang Norkamala .Dulu Dayang pun ada masalah berat badan macam uols..Dayang pengguna setia JUICY RASPBERRY NI hampir 3 tahum dah.Berat  Dyg mula  naik mendadak , selepas bersalin anak kedua  dengan berat 68kg..Syukur Alhamdullillah… Dengan mengamalkan minum produk JUICY RASPBERRY ini, saya hanya mengambil masa hampir sebulan sahaja untuk dapatkan berat asal saya iaitu 54 kg tanpa senaman yang berat dan tanpa amal Diet ketat.So, kepada sesiapa yang ada masalah berat badan kronik,yang tengah dalam proses nak turunkan berat badan tu,yang ada impian nak kurus tu.bolehlah cuba produk JUICY RASPBERRY ni tanpa ragu-ragu

Sesiapa pun boleh kurus tapi bagaimana caranya utk kurus secara sihat & juga bagaimana utk mengekalkannya.Dengan JUICY RASPBERRY anda pasti puashati!

Dayang Nak Bantu anda kuruskan badan dan kempiskan perut dengan JUICY RASPBERRY  ini. “
Untuk Tempahan Pada Harga Promosi.

Tekan sini

Jika anda tidak dapat buka link whatsapp diatas, sila whatsapp saya di:-
0198212552
Dapatkan sekarang sebelum orang lain ambil.
OFFER ini akan DITUTUP pada bila-bila masa saja dari sekarang. Mungkin lagi sejam, mungkin lagi 2 jam, mungkin petang, mungkin malam ni ianya ditutup.
Dan selepas ditutup sebarang rayuan untuk dapatkan offer ini tidak akan dilayan..

Inilah NILAI YG TAK SEBERAPA  untuk anda kekal sihat dari sembelit, tiada lagi perut buncit dan lemak berlebihan
Berita sedihnya sekiranya anda bertindak lambat, jangan terkejut jika harga diskaun di atas hilang dan terpaksa beli pada harga yang mahal.
Ihklas
Dari Saya

PUAN DAYANG NORKAMALA

PENGEDAR SAH JUICY RASPBERRY , DNAISTOREE TRADING (G 263285)

Anda boleh buat pembayaran online bila-bila masa
Sila sertakan BUKTI pembayaran kepada kami sekiranya anda sudah bankin
**Sila Sertakan alamat penuh
Masa Posout : Setiap hari jam 1400hrs (kecuali cuti umum)
**Pembayaran selepas Jam 1400 akan diposkan pada hari berikutnya.
Sebarang pertanyaan boleh terus Whtsapp ye tq

Apa itu JUICY RASPBERRY?
JuiCy raspberry adalah suplemen  kuruskan badan berbentuk minuman fibre.Juicy raspberry adalah  selamat diminum dan berkesan yang diformulasikan dari bahan organik sepenuhnya tanpa campuran bahan kimia terlarang
Kenapa JUICY RASPBERRY kena bancuh dengan air ais/sejuk?

Kerana kandungan herba di dalam JUICY RASPBERRY akan terjejas keberkesanannya kalau kita gunakan air suam atau panas, herba biasanya sesuai dgn air sejuk terutamanya herba dari luar asia.

Mengapa JUICY RASPBERRY tidak dibenarkan diambil bersama dengan jamu/produk herba lain??

Ini adalah kerana secara semulajadi sifat herba adalah panas dan jika diambil dengan produk herba lain maka badan akan menanggung kepanasan berganda. Oleh itu, untuk mengelakkan berlakunya pertembungan bahan atau herba di dalam badan yang mana boleh mengakibatkan keracunan dalam darah, seterusnya boleh menyebabkan masalah buah pinggang yang ‘acute’. Jika isu seperti ini berbangkit JUICY RASPBERRY akan dipersalahkan. Contohnya bahan yang terkandung di dalam produk X menyebabkan penyingkiran cecair dalam badan manakala JUICY RASPBERRY pula akan membuang toksin melalui penyingkiran cecair tersebut bermakna proses berganda berlaku. Apabila ‘fluid imbalance’ boleh menyebabkan pitam dan jika ‘dehydrated develop’ masalah-masalah lain. Akhirnya, buah pinggang akan gagal berfungsi. terdapat sesetengah produk, bahan ramuan tidak dijelaskan dengan tepat dimana terdapat bahan yang disembunyikan seperti ‘sibutramine’ atau herba cina maki dan jika cara penggunaan yang salah boleh menyebabkan kematian.Justeru itu diingatkan, jika mengambil sesuatu produk atau melakukan sesuatu rawatan, lakukan satu-persatu dan jangan buat ‘double dose’. Jangan merisikokan organ dalaman yg mana tiada penggantinya. Harap maklum.

Kenapa dah ambil beberapa sanchet dan kotak berat badan masih belum ada penurunan?

Pada mereka yang merasakan berat badan tidak turun setelah mengambil beberapa kotak, jangan merasa terkejut.. Itu adalah disebabkan anda di dalam kategori GEMUK LEMAK. Andai berat badan anda tidak turun @ turun dalam 1kg, cuba ukur saiz di bahagian pinggang, peha, punggung dan lengan. Mesti ada penyusutan, sebab tidak semua orang turun berat (kg) dan tak semua yang turun inci, tapi anda juga perlu ingat sekiranya tiada penurunan/pengecutan saiz pinggan, anda semua kena ingat bahawa itulah sebenarnya penurunan badan sedang berlaku.JUICY RASPBERRY  juga membantu membaiki sistem dalaman badan kita (bagi yang bermasalah/mengidap penyakit) berkemungkinan akan mengalami proses penurunan agak lambat sedikit 

Boleh TAK masa period kite minum produk JUICY RASPBERRY?

Untuk pengetahuan, JUICY RASPBERRY  membantu kita menurunkan berat badan dengan mudah tanpa perlu bersusah payah. Pengunaan ramuannya pun semuanya semulajadi kerana itu JUICY RASPBERRY  tidak perlu pengesahan dari kementerian kesihatan kerana ia adalah dalam kategori makanan dan minuman berbentuk fiber.

Jadi semasa haid boleh ambil kerana JUICY RASPBERRY  bukan untuk rahim, sepertimana jamu-jamu atau produk yang tertumpu pada kewanitaan seperti kacip fatimah dan sebagainya. Jadi anda tidak perlu bimbang

Kenapa anda berasa pening semasa mengambil produk JUICY RASPBERRY ?

Anda jangan risau,ia  bersifat sementara

Badan kita sedang DETOKSIFIKASI

DETOKSIFIKASI adalah satu proses yang mana badan kita akan keluarkan toksin yang terkumpul dalam badan kita. Toksin ini akan dikeluarkan melalui air kecil atau air besar.

Namun begitu, toksin yang terkumpul dalam otot tetap akan melalui salur darah kita. Kesannya, kita akan rasa seperti nak demam, otot lenguh-lenguh.Ini adalah petanda yang sangat baik kerana kita dapat buktikan bahawa produk ini berkesan untuk kita.

Kenapa dia dah habis sekotak JUICY RASPBERRY berat naik 2 – 3KG????

Setelah kajian dan pertanyaan dibuat, cuba anda teliti cara pengambilan JUICY RASPBERRY  dan pemakanan seharian anda. Adalah dinasihatkan supaya anda mengambil makanan apabila lapar dan berhenti sebelum kenyang. Jangan paksa diri untuk habiskan makanan yang terhidang semata-mata sayang makanan yang tidak dihabis (bak kata orang dulu-dulu sayang tak habis nanti menangis makanan tu).Untuk makluman semua, proses pembakaran lemak akan berlaku sekiranya anda mengambil makanan, kalau anda kurang mengambil makanan, ia juga tidak digalakkan sebab ianya hanya untuk tenaga anda sahaja. Oleh itu, ia akan menyebabkan proses pembakaran lambat berlaku.Adalah diingatkan, badan semua orang tidak sama. JUICY RASPBERRY akan memainkan peranannya secara berperingkat, sekiranya penurunan berat badan anda tiada semasa pengambilan JUICY RASPBERRY  cuba anda lihat dari sudut saiz pinggang/ pinggul/ lengan/ paha anda ada perubahan atau tidak. Kadang kala JUICY RASPBERRY akan bertindak membaiki sistem dalaman terlebih dahulu baru menjalankan kerjanya memproses pembakaran lemak-lemak dan penurunan berat badan. Oleh itu, anda diharap bersabar bagi mendapatkan berat badan yang anda idamkan disamping melakukan senaman berkala untuk hasil yang lebih positif 

 

Kenapa masih GAGAL turunkan berat badan setelah Sebulan minum juicy ni?

Kurang minum air putih MASALAH utama kenapa berat tak turun-turun. Sebenarnya bukan hanya bila minum JUICY RASPBERRY  perlu minum air cukup, kalau ke klinik dan hospital pun doktor akan suruh minum air yang mencukupi minimum 8 gelas sehari (3 liter)

Itu pun ramai yang susah nak ikut. Untuk lose weight, kena minum ekstra sikit utk singkirkan toksin dan turunkan peratus lemak badan dengan cepat dan berkesan disamping memberi kesan yang baik untuk buah pinggang anda.So sentiasa amal minum air putih selalu k

 

 

Formula minum air cukup + lose weight = 

Berat badan [kg]=kuantiti AIR [L}

45kg = 1.9L

50kg = 2.1L

55kg = 2.3L

60kg = 2.5L

65kg = 2.7L

70kg = 2.9L

75kg = 3.2L

80kg = 3.5L

85kg = 3.7L

90kg = 3.9L

95kg = 4.1L

100kg = 4.3L

AIR PENTING DALAM BADAN KITE_(>>)

Ketika ambil JUICY RASPBERRY bolehkah kita ambil Nasi?

Ini kerana nasi merupakan makanan utama rakyat Malaysia, jadi meninggalkan nasi memang sesuatu yang amat susah untuk dilakukan. Bagi yang jenis GEMUK LEMAK, untuk permulaan ketika mengambil produk JUICY RASPBERRY  ini, saya sarankan kalau boleh KURANGKAN  pengambilan karbohidrat seperti nasi, mee, roti, minuman manis, karbonat & kafein.

Kenapa anda kena kurangkan pengambilan Karbohidrat?

Dengan menghadkan pengambilan karbohidrat, badan akan mula membakar lemak di badan anda sebagai bahan api yang digunakan untuk anda membuat kerja seharian dan ia akan menyebabkan berat badan anda akan menyusut. Dalam masa yang sama, anda mesti mengambil lebih protein seperti ayam dan ikan bagi menambahkan otot anda supaya tidak lembik. Tambahkan buah & sayur utk elakkan anda dalam kelaparan.Paling penting ialah anda tidak boleh berlapar, ini kerana jika anda lapar metabolisme anda akan menurun dan pembakaran lemak anda menjadi lambat. Ini punca utama kenapa ramai orang tidak berjaya menurunkan berat badan dengan cepat.

Perkara PENTING yang patut anda patuhi ketika mengambil PRODUK JUICY RASPBERRY

1. Kurangkan pengambilan Karbohidrat

2. Kurangkan pengambilan gula, karbonat dan Kafein

3. Jangan Berlapar

Dan bagi mempercepatkan lagi penurunan berat badan, anda boleh membuat senaman ringan seperti berjalan cepat, berbasikal dan berenang, ia akan membantu meningkatkan lagi metabolisme badan anda.

Bagaimana untuk tahu jika badan kita kekurangan air?

Dari artikel yang telah dluluskan oleh Deakin University Australia (2011), anda mungkin akan mengalami simptom seperti :

  • Pening kepala
  • Penat
  • Perubahan emosi
  • lebih kepada negatif
  • Bibir pecah atau kering
  • Warna air kencing yang kuning pekat
  • Badan merasa lemah

Lebih-lebih lagi bagi anda yang mengamalkan minuman JUICY RASPBERRY , air adalah amat penting bagi memastikan simptom di atas dapat dielakkan, atau sekurang-kurangnya dapat diminimakan dengan pengambilan air

Semoga jawapan diatas dapat menjawab keraguan anda.

Ada pantang larang tak?

Tak ada pantang larang pun.Cuma kurangkan pengambilan makanan yang tinggi kalori,jaga kuantiti makanan yang kita ambil.(Ikut sunnah Rasul kita berhenti makan sebelum kenyang).

Ada KKM ke JUICY RASPBERRY ni?

Produk ini diklasifikasikan dalam kategori minuman.Jadi ianya telah melalui saringan BPFK, tidak perlu KKM kerana ianya bukan kategori ubat-ubatan.

 

http://www.pharmacy.gov.my/v2/ms/soalan-lazim/adakah-produk-minuman-makanan-kesihatan-bertujuan-pelangsingan-badan-berdaftar-dengan-kkm.html

Bagaimana cara pengambilan JUICY RASPBERRY NI?

Kandungan 1 kotak JR ada 10 sanchet.Di minum setiap pagi sebelum sarapan pagi (1 jam sebwlum sarapan)

Adakah ibu MENYUSU boleh minum JUICY RASPBERRY ni?

ibu yang menyusukan anak boleh mengambil produk ni.Pastikan Baby berumur seawal 6 bulan keatas sebab masa tu digestion system baby lebih bagus.

PENAFIAN: Keberkesanan produk ini bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini akan memberi kesan terbaik sekiranya pengguna mengamalkan dengan cara betul berdasarkan banyak testimoni yang diperolehi. Kita berikhtiar, tuhan yang menyembuhkan.Namun, kami tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah/komplikasi yang berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini.